-Även comviq kompis lämnar dig efter en månad lika falsk som alla andra

Hemma såklar, kan berätta om dagen lite kort. Idag så vaknade jag och var ofixad taggade till tandläkaren och när jag gick ditt så hade inte skit sur , de hade bytt dag så jag gick hem och sov. sen kom min systers kompis Angelina och vi chilla, sen gick jag ner till rummet och sminkade mig platta håret, gick till skolan som största importen , men blatte byxor och en kofta;$ + fjällräven , sen taggade jag och när jag kom till skolan , så helt chockad skulle vi göra en film så var med Emelie och Blerona, HAHAHA det var as kul!ska visas i kväll i öppethus ;o men skitsamma sen spelade vi in & in & in. en fråga är det kul att´jag börjar blogga igen ;$??? folk har bara klagat på mig!

Kommentarer
Postat av: HANNA

hejsan! allt bra med dig idag? :)



lust att vara med och tävla om att bli veckans blogg btw?! :D

http://hannalovisasol.se/2011/october/veckans-blogg-3.html

2011-10-27 @ 15:26:02
URL: http://hannalovisasol.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0