TRE ORD OCH JA FALLER DIREKT..

ATT jag mår dåligt över att du sitter och säger massa grejer om mig att du älskar mig blabla, sen sägeru att jag är player blabla, hur troru jag känner mig?! som en idiot världens största idiot jag gör allt för dig men får ingenting tillbaks, jo jag  du kastar mig som ingenting du ba aah hej tack & stick!? men ursäkta mej tänkeru med götten eller? tro inte att du ska få tillbaka mig tro inte att det ska bli vi två igen?! tyvärr jag har gjort tillräckligt nu spottar jag på sånna som dig, kan du bara lämna mig snälla gör bara det?1 nu tack inge mer fölåt stick orkar inte mera.
du & jag var ett föralltid vettu vad det är nu? = skit på gud lämna snabbt asso!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0