SPT

KommentarTid
liza om Dagens haff!:
va ful leonie är haha kom bror vi jiddrar med henne neeee jag driver men vad har hänt mellan dig och henne tacksam för svar ? :)

Svar:hej på dig som har samma ip nummer som bruden där nere, jo jag gillar tyvärr inte Leonie förut så ställde jag upp för henne skit mycket. sen började hon bli skit kaxig och få luft , och typ på chatten var hon alltid skit snäll & i starsidan skit kaxig. ni förstår vad jag menar ''fb'' nej tyvärr och har hört mke om henne :)
IP: 83.177.184.159
13 November, 10:40
ida om jag har tråkigt.:
haha det där är megan fox :)
Svar: HAHAHA ida jag vet , men asso förlåt kan vara lite trög ibland sökte faktiskt på Jennifer Jaber på google så kom hon fram ;P
IP: 213.112.58.66
13 November, 10:36
Anonym om tungaste & finaste:
omg jag känner honom hur kännerdu honom ? han bor i eskilstuna va ?
SVAR: känner & känner gör jag inte faktiskt, vi snackar bara lite sådär , han bor där tror jag, kul att du gillar han puss.
IP: 83.177.184.159

Kommentarer
Postat av: anonym

vem var det senast du gilla? vad hände mellan er?! varför var du ledsen ?! kan du svara?!

2011-11-13 @ 12:59:24
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0