sitter vid datan ska snart plugga.

Sitter vid datan kom precis hem blev liten bråk i skolan fuck this shit. skitsamma. lite sur över vissa grejer. klick klak bomb bara om man kunde skjuta sig själv lite sådär snabbt. men skitsamma saknar faktiskt min storebror. vill & måste träffa honom. ska skicka kanske ett sms till honom (?) jag hihi dagens dröm.. annars vet inte jag lyssnar på musik bjuder på en video lite senare om jag hinner för två dagar sen, men har inte lagt upp den. menmen.. ah.bloggar lite senare da?! ska äta nu puss! & sen plugga senare duscha ska inte platta håret fan! ingen plattning. sluta platta håret?! kanske.. får se men kysspuss hej!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0