min dag idag.

Det är fredag i dag skön faktiskt haha alla fick sina para idag. så man ser typ halva flempan äter ute osv. idag var det en tråkig fredag för mig  vet inte varför var inte lika flummig som jag brukar vara med brudarna. de spelade in säg på gud han la den? orkade inte vara med var trött & hungrig fast mådde illa ändå. men var ute typ i 4-5 timmar. menmen så träffade man på sin bror & hans tjej, de åt såhär söta.
men iaf imorgon är det lördag ska till stan måste köpa brunkräm måste kolla plattång ska till Noor tidigare och göra Sidecut såhär glad :D menmen tappade bort min näspiercing så det blir köpte en ny så det blir blåa färg den här gången har alltid vit. men sätter in den imorgon på morogen  sen ska jag köpa linser imorgon också.
min dag imorgon i stan blir med , Natacha , Nicole & Sarah.
senare kanske på kvällen blir det bio med brudarna.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0