kriget i libanon var du där?

louiza om har ingenting och blogga om:

är det sant att du var med i kriget i Libanon? var du där?! 2005 var du nära och dö HALLÅ JAG FICK HÖRA DET SVAAAAARA? ps jag älskar din blogg! sluta aldrig blogga.



Svar: Jo oj haha haha jo jag var I Libanon när det var krig 2005 liksom,vi hade det skit kul blabla vi skulle vara där i 3månader så blev våran semester förstörd. vi fick höra att det skulle bli krig så vi fick gömma oss i en källare i 1 vecka.. så utan vatten & mat bra va?! , nej men jag tyckte att det inte var läskigt faktiskt jag började skratta är tyvärr inte rädd för sånt. men aa vi fick springa till olika källor gömma oss. om vi inte gick ut från huset eller något så skulle vi dö, för varenda hus som vi var på sprängdes den. tänk.. 5minuter efter vi gick ut sprängdes vår hus, man såg massa med bomber och lite raketer som sprang överallt. och man såg massa med människor ligga lite döda på golvet sprang och det. det var lite hemskt. men aa det slutade aldrig menmen. lite sjukt. så vi var nära på att dö 7ggr asso orkar inte gå igenom allt dehär skitet det är så hemsk.
mina vänner börja gråta , trodde att jag var död.  alla fick fram dehär i sverige. knas utan paus. men aah iaf vi fick åka båt om vi skulle haft tagit den tidigare så skulle vi också haft dött. jag berättar nu lite kort. för jag orkar inte gå igenom liksom allting.
men som tur så dog ingen i min släkt eller något.
åå det var så hemsk!
menmen..
tack så mycket för att du gillar min blogg!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0