Kriga aldrig för någon, som du vet aldrig skulle kriga för dig.

Jag älskar honom precis lika mycket som jag älskar mina vänner. jag skulle aldrig kunna lämna dig.. varför hålleru på såhär för vettu hur dåligt jag kommer må? snälla gör allt för att ha kvar dig gör inte så här. du är mitt allt. du vet första gången vi börja snacka , du skrev till mig massa med gulliga grejer vettu hur glad jag blev. mitt ansikte blev fett chockat asso du? jag? en såndär fin kille som tjejer krigar för, skriver till mig? vet du huuur glad jag blev när det blev vi två? ... jag saknar dina söta texter dina din röst.. vad äre som händer? jag älskar dig snälla lämna mig aldrig. menmen ditt val inte mitt , men nu ska jag gå äta tacos ska sluta deppa kyss! ..:(


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0