klart man saknar henne

Anonym om ojsan! har inte bloggat i'm sorry!:
såg att du och en brud som heter Matilda Libanes hade bråkat på facebook
jag trodde först att ni var syskon? saknar du henne är ni vänner? Och om någon slår henne eller något kommer du backa för henne liksom ''du ställer ju upp för alla dina vänner och du har en skit fin hjärta vad jag har hört'' kan du lägga in en bild på er två?:)
IP: 217.211.185.188

Svar:
Gud så kul att du kommentear på riktigt ta inte jag upp det här. ja det har vi gjort. klart man saknar henne , och hennes skrik och snackaden. Klart jag backar upp för henne ändå om vi inte är vänner hon är som min lillasyster ser jag någon slår henne och vi bråkar klart jag hoppar in.
tack så mycket kan du nästa gång skriva ditt namn!:)

låten säger allting.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gullig due! Jag saknar dig oxå sötnos, men du vet själv när man flippar så vill man bara inte ha något med person att göra, och jag blev arg efter det du gjorde, men du ska veta att man har lugnat ner sig och saknar dig mer <3

2011-11-04 @ 16:18:49
Postat av: matilda

det var jag som kommenterade glömde bara skriva in mitt namn ;)

2011-11-04 @ 16:19:33
URL: http://matildaabboud.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0