Hemma nu !

Jo jag har fått 3 nya kommentarer som jag fick upp tar upp dem senare faktiskt! men gick till tandläkaren idag haha kunde inte sluta garva fick en somalia eller en som kommer från nigeria , izel följde med mig & så innan så åt vi choklad och så sen när jag skulle in så sa han '' vad har du ätit?'' jag ba va?! han ba inte ljuga!! det är inte fint?! ja ba hiih han ba choklad va?! jag ba mm.. han ba dumma dig, sen jag hade ingen smink idag , ska aldrig i mitt liv gå utan smink till skolan såg ut som ett mongo, han ba du är mke vackrare utan smink jag har sett dig innan. helt läskig sådär jag ba hiih tack..  läskig människa. sen när vi bruden skulle ut han ba kolla hennes gött. jag ba ;o!
sen  hahahahah det tog typ 30 minuter jag och izel gick till matsalen ville dricka mjölk så vi gick. men senare så hade jag 30 minuter rast chillade i upphålls snackade om massa gamla minnen gud, vill inte ens tänka på det;o
men men sen hade jag två lektioner, fan va dagen har gått snabbt idag tkr jag. det är för att jg inte har varit på dem första. men ska typ svara på talen nu babe's ! så aah skriver snart ;) puss!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0