hemma for today!

Lite import jag är , hih men är hemma fixade mig mötte upp Izel Diezel , sen så gick vi till Nora och senare så mötte vi upp andra brudarna , moa evelina , sheri leonora nirra , egzi , matilda och de. så snackade vi slösade vi tid lite. så typ KOM halva fkng vårby och leker mangaz lust och ge varenda en box i ansiktet . så vi väntade 1 timma tills anwar aiman simon och de skulle uppträda så chilla vi lite ute snackade skrev tog bilder osv. sen träffade man på två bebisar som man inte har träffat på länge , mervan & jonas , så hälsade och fick en söt kram av de! hihi mina grabbar , senare så vi kollade vi på de fkng failade grovt asso grov alla där alla , det var ingen bra som inte failade. sen så träffade man luiza my baby saknat henne grovt vi snackade om massa med grejer. som man snackar om med sina närmaste såklart ! ska typ ta fram chips godis & glas. sen äta äta bloggar snart lägger in några fucking bilder från idag. men men snackar med bebisen Mervan och Hana som vi måste verkligen snacka med varandra om. men men tack för denna söta bloggningen , fick en sjuk konstig kommentar som jag tar upp senare kyss & smek.
upptraderar snart.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0