hej.

hoppas ni alla har sovit gott iaf , själv kunde man inte sova pga vissa grejer.
vaknade med skit ont i ryggen har sovit fel , gud vad jag hatar när det händer
men aja , folk krigar för att veta vad som hände igår. menmen. så svårt att berätta för jag kommer bara må dåligt av det, måste försöka gå vidare. men men livet är svårt ibland. säger tack till alla som ställde upp igår.
de betyder skit mycket. menmen vet inte riktigt vad ja ska prata eller skriva om. men idag så kanske ska jag ut med mina vänner för att bli bättre, sen laddar jag kanske ner filmer gör något gott. eller snackar med min storasyster om vissa grejer. menmen ska typ gå & städa mitt rum nu eller snart. hoppas ni har det toppen annars!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0