god morgon alla mina finare bloggläsare!

Börjar med och säga att jag vaknade idag skit pigg fråga inte varför?! men ändå så vaknade jag klockan 8 ;$!
men jag duschade så nu sitter jag här med skit blöt hår, herregud måste fixa snart.så ni vet har typ slutat platta håret. och ska snart också gå till tandläkaren , så man får väl taggish kolla 10 ;) gud va folk kommer ta mig som skolkare, men man får gå med att jag älskar tandläkare , izel har 2timmars rast så ska se om hon pallar hänga med men snacka med Hamma den där skitungen som lura mig att han var libanes. men ska fixa mig nu tror jag börjar med haff skiten lite senare idag , måste ta med mig läxor hem annars är jag död. hihi (a) ska nu smsa izel också! hon har ringt mig har inte hört. menmen! kyss & smek, tror att det inte blir någon smink idag helt ofixad, mjukisar & kofta... sen släppt hår.. lockigt... ingen.. smink.. döda mig!
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSS!

Kommentarer
Postat av: amanda

Fin blogg! :)

2011-11-14 @ 13:13:00
URL: http://amandeija.devote.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0