- Mommo Ahmed ♥

Nu ska min underbara vän flytta till Kurdistan.
Mommo Ahmed, vi två har haft  goda & gamla minnen.
vi båda har inte varit med varandra så mycket men du ska bara veta att du är helt underbar.
jag kommer sakna dig groovt , minns du när vi var i älvsjö du försökte kasta ner mej , jag ville inte bada.
du drog ner mej kastade mej , asso haha saknar det bror!
du får inte åka , det känns knas ! kommer sakna dej , kommer inte släppa dig!
Din flickvän (min bästavän) hon kommer bara också ha det svårt.
fattar inte hur ni kommer kunna lämna varandra , knas.
du vet att jag alltid finns för ewelina genom eld & vatten.
ni två har alltid plats i mitt ♥.
knas Mommo du får fan inte tagga , tårana faller.
orkar inte stå ut mer , snälla jag ber dig flytta inte, tänk att du lämnar dom du har uppväxt med!
tänk att du lämnar dina systrar & bröder , glöm aldrig att vi kommer sakna dig grooovt!
- jag ÄLSKAR dig storebror !
du kommer alltid finnas i vårt hjärta.♥
du ska ta hand om dig i kurdistan okej ?
annars kommer jag må piss.
tårana faller ... orkar inte skriva mer.
eller jag orkar men jag klarar inte av det.
älskar dej bror & glöm aldrig det.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0