Ö.P.P.E.T.H.U.S.

Tja babe's , idag hade jag öppethus.
det började kl.18.00 men jag slutade hm...
innan det så slutade jag halv 4 , så kom Marta & Nasu + Selma & Felicia.
vi chillade typ i skolan , senare mötte jag Izel & Matilda , vi gick till Izel, jag platta mitt hår och sminkade mej. Efter det så skulle vi också till mina bröder's öppethus , vi åt där :p sen taggade vi till en annan dagis & åt.
efter det så typ aah , gick vi till skolan , & väntade i 1timme för att den skulle börja, så vi satt i datasalen. efter det så ropade Anna C, oss och bad oss att hjälpa henne , men iaf.
hm.. jadu senare så gick vi in redovisade våra grejer tog ca 1timme.
okej vi hade också öppethus, höhö men senare så var vi ute kom hem för 44 minuter sen ;)
& jag är ledig imor hhihhihih , kyss babe's ;)

ovanlig bild , inte fin.


Kommentarer
Postat av: maddi

när lägger du in veckans blogg gumman? :) <3

2011-05-19 @ 23:55:15
URL: http://mmaddu.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0