MED DOM BÄSTA :*

Shulululu , idag var det skola?
öööh bajs tråkigt, asso nej jag tycker att skolan har inte varit ganska så många lektioner.
så aah , höhöh :) mhm.. imorgon tror jag att det blir typ lockar? :) , med klänning eller något.
vet inte riktigt , hihi , aso senare i dan så var jag med i skolan , Med Mimmi , Micke, Mose & Vincent.
alla dom där skulle ha möte + Matilda , men hon kom senare , jag & micke + Mimmi spela fotboll blablabla.
sen hade matilda juuh möte , och Vincent efter , & senare Mose & sist Micke. men skitsamma vi satt i datasalen med Micke & aah kollade på lite grejer , asso Amiofsweden är blää. men skitsamma hahah micke!!
idag asso gash lite hahahhahaah, seriöst skit kul med dom häär ! :) , men senare kom izel & vi chilla med dom fotf. sen fick vi skit haha att vi måste ut från skolan för att dom skulle stänga men vi taggade aldrig :p
vi var med micke ist han hade ingen & vara med för dom var på möte. men aah ? senare såg Gabbi oss och sa åt oss att gå ut annars kommer vi få skit , annars mötte vi upp Micke's mamma med honom :p
aah det var bara det? :D hihihih.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0