K Ä R L E K !

Hej babe's sista dagen idag, i kärlek's veckan ;)
Idag så hade jag ju bara 2lektioner , om kärlek.
eller man kan bara säga en tiiiep , ändå jah började idag halv 10.
vaknade 8 och sen plattade håret och sminkade mej.
bytte kläder , hm.. sen taggade jag till skolan.
När jag kom till skolan så hade vi '' Annika '' man skulle typ svara på frågor och motivera det.
efter det så , slutade vi & hade 2timmar & 30 minuter's rast.
hm.. sen skulle vi ha ''Krister'' och göra något men han var inte där ,han var sjuk.
så vi fick typ ha lektion i 15 minuter med anna collins & hon visste typ inte vad vi skulle göra :p
men skitsamma , ändå aah. Efter så fick jag & mose , vänta på Micke & Matilda+ Izel.
dom slutade halv tre, hm.. senare så typ tog jag Micke's tröja :/
blev kääääär i den , men vi gick till Izel & jag hade på mej den  :P
vi la fett mycke parfym & gick till subway & gav den hahah :p
han blev nog säkert skiiit sur , men vi chillade där typ mera än 1timma :)
skiit kul iaf , & aa , annars efter 2timmar så typ , kom Matilda & Izel till min port .
& Kom precis ut från duschen :) Kyss!
ska bara göra lite grejer :)♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0