I'm so sorry.

I'm so sorry.
- förlåt babe's för att jag har inte bloggat, eftersom jo min data var död.
visste inte vad jag skulle göra , men aah , kan berätta lite om dom här dagarna.
- I fredags så typ var vi lediga , gick ut ca , halv 11 & gick till södertörn's skola.
vi var där i 1timma , hälsade på var med Izel & Matilda.
där träffade jag också på massa som Darii, Sanae , Lana , Linda & Felipe , Milan & massa fler.
hm.. senare så taggade vi till KB , min mammas skola typ (eller hon jobbar i matsal där)
senare kolla vi runt & efter kom vi tillbaks till flempan & hämta mina bröder sen typ var vi ute.
hm, kom hem halv 11 den dagen
.
- I lördags : var hemma chillade åt mat & senare så typ gick ut.
deppig dag var det , orkar inte ta upp de här & aah.....
ringde Felipe senare & snacka! orkar inte skriva mer om dagen...

- Söndag , idag.
wiiiho , idag var det fixa mej snacka slösa lite tid.
rullade ner till Chanel & Izel var hos Izel så länge & taggade till stan sen.
Vi var på Rix Fm . träffade massa med folk haha.
alltid lika roligt när man är med dom bästa.
köpte en magtröja & kom hem typ nyss.
äter grillad mat sjukt gott.
aja babe's bloggar snart.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0