Hejsan !

Hejsan ! , är så jävla glad eftersom det är sjukt varmt ute.
haha. Men nu när det är varmt så vill jag att det ska regna.
men annars idag så hade jag första lektionen So.
sen Hade jag IT. men vi gjorde inte som vi skulle göra istället så kollade vi på en film , men den forsätter imorgon. efter det så hade jag matte , pluggade & senare hade jag 45 minuters rast & efter idrott.
- vi hade idrott ute vi spelade fotboll & vet inte va de andra heter, men vi spelade ute.
efter det så slutade jag 5 över 3 & jag var ute. men orkade inte vara ute längre så jag gick hem.
hihi , jag kollar just nu på mobiler & kläder! kommer ju få 3000 kr från min baba snart !!:)

- jaa ni skolavslutning snart råå!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0