FETT NICE.

shululu , kunde inte blogga igår.
alla datorer var fucking upptagna , men skitsamma.
igår så var jag ute , eller först så duschade jag & jag fixade mej lala. sen kom matilda & chanel + izel till mej . för att jag skulle fixa mej & aah , plattade inte håret så mycket men skitsamma . sen sminkade jag mej.
så senare taggade jag ut & vi rullade vi till Izel & aah snackade slösade lite tid. sen tagga vi till centrum och köpte grejer, och taggade till gräs och jag köpte en karamell äpple fett goda (a).. så ah gash.
efteråt taggade vi till MATILDA , och snackade lala slösade lite tid , var typ där i 2timmar , sen blev kl.22.00.
och ah ? , då gick jag hem sötnosar & snackade med Jacob.
hm.. aa finns ingenting mera , HAHA.............................

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0