§ blogglust.

hej babe's , just nu jag gör ingenting direkt utan jag sitter vid datan & kollar på tv.
jag tror att jag kommer kanske tagga ut , eftersom igår hände det lite grejer, men jag vet inte riktigt om jag får.. men haha skitsamma, imorgon så är det måndag ? och då är det kärleksveckan , så då är jag med olika klasser , vi kommer göra olika grejer genom att dansa , göra lite kort och det.
men imorgon så får man väl svar om grönalund kortet . tro mej kommer aldrig sitta still den här sommaren , kommer vara en glad flicka som kommer röra på sig , asso en riktig Sommarflicka ! :)
jarå , vad ska man säga , tror att jag ska vara lite social mot min mamma och vara med henne höhöh :)
bloggar snart igen , har massa med att säga :D ♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0