AJÖLAKHN LAK,HN FGMAG

'' Irriterad''
KOM nyss hem från skärholem, var med Izel , Matilda & Mimmi.
vi köpte lite grejer , jag köpte typ 6st ringar & 4 par örhängen sen en armband med Loveu på.
matilda & dom köpte massa grejer '' små grejer'' så japp.
idag så skulle jag väga mej & kolla hur lång jag är.
Jag väger 41 & är 159 cm lång :) ganska bra tyckte hon men hon vill att jag ska äta mycke mer & det.
asso vår syster . som aa tog ;), sen hon berätta att vad hon såg in i mej hur jag var då sa hon . due kaxig & lalalalal, men senare tog jag spruta , utan att jag visste att jag skulle göra det & jag hatar SPRUTOR skit mycke.
ville bara dödödödödöd! men det kändes ingenting ;$ aja e fett irriterad på en grej man tror inte det har fett mycke damp på alla för en grej som jag inte ska ta upp häär..
aja ciao.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0