- min dröm blir sann när du bär mitt efternamn.

Just nu ligger jag i sängen med min bebis Amir :)
han sover tyvärr haha, finaste ;)
idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra , blev faktiskt förvånad visste aldrig att det skulle vara så jävla varmt idag , för dom sa juuh att det ska regna ;P , ska fråga Matilda & Izel iaf dom vill typ göra vattenkrig ,sjukt längesen man körde det fhan hahaha. , oj jag har också redan fått äckliga myggbett? wtf. vafan ska jag göra ? :(
hatar dom mest & det värsta jag vet är att bli biten eller vad man säger , av en bi det känns som en jävla spruta :o.. skitsamma.. fuck dehär , är ändå fett irriterad på en tjej just nu.
skit jobbig -.-' men skitsamma ska inte slösa min tid på en fjortis..
aja huhuh, finns ingenting att skriva typ? :* ,kyss.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0