- BABE'S

Hej babe's kom hem för 20 minuter sen, var i skolan :)
hade kärlek's vecka , eller har det hela veckan:p
idag så fick vi kolla på film & skriva grejer , senare snacka om sex blablabla.
vad man inte ska göra och hur man lägger in k*ken och allt.
det är så vi får lära oss. men ändå aah idag är den tisdag ?
så hm.. kom hem ändå för 20 minuter sen , skulle bara hämta min jacka, och följa med min mamma och hämta mina syskon , så sen träffade jag sandra & rozbe , aah gick upp med dom , :s
och Sandra häääärma mej :( , hon ba CHACHA bloggen, första gången jag har mitt hår uppsatts & nära bild.
asso jag skratta men blev sur -.- !! men ändå ska röra på mej.
ska byta om & typ tagga till möte igen :) fick kort igår som man ska göra massa kul med.
CIIIIAOOOOOOOOOOO :d & snackar med världens bästa Malin & Adam.


Kommentarer
Postat av: Anonym

löshår på bilden ?

2011-05-18 @ 07:58:38
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0