-

Han är katt , hans stil från topp till tå får bara mej att må så nice fett nice,
Och killen här är fett fine , hans läppar är fett saftiga ,let me taste it låt mig smaka.
Jag ser tjejorna blir fett galna när dom ser dig. det är bara så att jag måste haffa dig , göra dig till min kille , ojoj vilken grej, ditt smile får mej att börja le och det är det enda jag vet att du blir min kille , ojoj snart ska du få se ;) För när jag gick förbi jag fastnade hans stil var som dödande , killen han är dödlig , vad mer kan begära , han är thung som fan , han är ingen såndära. Så nice nice får mej att må bra han räddar min dag så jag tog några steg fram och började snacka lite grann. Han ger mig bara kärlek sådära ! /Jennifer Libanes

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0