- DU&JAG.

- JAG ÄLSKAR DIG OTROLIGT MYCKET!


en vän som jag aldrig kommer aldrig lämna .
en vän som jag har älskat sjukt mycket.
en vän jag har hatat engång i tiden.
tänk ewelina, att det blev vi...
tänk att vi fick alla minnen vi fixade tsm.
tänk att vi gillade varandra så mycket.
som vänner ,
jagälskardig.
kommeru ihåg pea , alla text allting,
seriöst du betyder sjukt mycket , jaglämnardigaldrig.
jag har bråkat med dig 5246655274 gånger,men har aldrig sagt
hejdå , dags att lämna varandra på riktigt , due den finaste jag vet.
MIN - Ängel - Utan- Vingar.
Ewelina ♥ Jennifer.

Kommeru ihåg - är det något så är det bara ringa / smsa komma till mig vilken tid som helst och hjälpa dig , kommer aldrig försvinna från dig , du finns i mitt genom eld och vatten vårrt & torrt, jag älskar dig så fucking mycket , tro mina ord baby , jag lämnar dig aldrig världens bästa & finaste vän , utan dig har jag ingenting att stå upp med ingenting att se , bara bråk överallt , gumman vi tsm bygger upp allt , utan dig hur fan troru att jag skulle må idag , SKIT , utan dig Ewelina skulle jag gå ner skulle jag ha mått skit . skulle inte kunna vara så glad. att träffa dig min vän ,är allt jag behöver , du är fin , underbar , söt . du är verkligen allt för mig.
du är verkligen helt ren i huvudet , du har hjälpt mig genom eld & vatten.
min kärlek går endast till dig älskling , du är bara så fucking
snäll & hjälpsam.
ändå om vi har bråkat så har vi saknat varandra så jävligt mycket.
- asso jag är skit dålig på texter men jag fösöker faktiskt...
men det var ingenting att skriva så mycket men jag älskar dig otroligt mycket , prinsessa .
vi föralltid , ingen i mellan.
KANIN♥PANDA


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0