MIN ÄNGEL UTAN VINGAR !

Ewelina Edberg♥
den dagen jag började lära känna dig visste jag inte vad jag skulle göra.
jag älskar dig så fucking mycket ändå om du har varit falsk snackat skit mycket skit vet inte vad.
du är inte en person som man kan sluta älska du är en person som e värd att älska!
due saknad min vän , minns du älvsjö tiderna ? asso killarna my gash haha asg.
vi var helt borta , bara badade hoppade vet inte vad , älskade prinsessa , utan dig finns ingenting , finns inte ens ett ord som man kan tala ut helt seriöst , när du lämnade mig och gick kändes det så fucking tomt , mådde så fucking illa , kunde inte stå upp bråkade hela tiden med allt & alla , nej fan det här går inte
STOP inge mer bråk mer vi mår bara illa av all de här bråket som vi skapar , NEJ DET ÄR S L U T ! all skit som har hänt går t papperskorgen , nepp nu är det slut hihi .. JUSTE ! minns du fittja herregud hahah du fick mig att gå hela fucking tiden asso när vi skulle träffa Mommo och en t herregud , aldrig mer du vet inte hur fkng trött jag var :s
KNAAAAAAAS. men älskade älskling , min ängel utan vingar 2år och 2månader med dej är det bästa som har hänt , älskar dig mest twini !



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0