CHA CHA !

CHA CHA BLOGGEN!

- Jag sitter just nu i skolan i min KLASS , med Chanel , Izel och Melek.
vi sitter och lyssnar på musik (: , snart kommer jag att sluta så det blir att man skjuter upp allt & går ut chillar sådär , menmen.. idag är det 6+grader varmt ? det är typ sådär men ganska blåsigt.
aja same shit my bitches. mm finns ingenting att blogga om . bloggar senare när jag kommer hem :*


- flum.

- HEJ.

- FLUM

- Sommaren ! bääästa!

- HAHAHAH VAD GÖR VI?!?1?!?

- flummiga & tårta i håret men tvättade bort.

- Sommaren minnen :|

- tjejorna oouf sommaren.

- vintern

- vinter.

- Skaka ruuuumpaaah ! för mig ! &

OMG AHHAHAHAHHA !!!


Lägger  in fler sen :o

Kommentarer
Postat av: Emelié Wirbing

Sv; Tack gumman!

2011-03-23 @ 18:32:51
URL: http://skulds.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0