TRÖÖÖÖÖÖÖÖTT!

- cha cha bloggen.. som ni ser ? rubriken trött.
idag vaknade jag vid halv 7 tiden för att jag skulle platta håret för att jag duschade igår och orkade inte platta samma dag så fick platta sjukt tidigt på morgonen eftersom mitt hår blir bra då.
ändå jag skulle gå någonstans till min mammas & pappas rum då fick jag in en silver sak in i min fot , det gjorde sjukt ont det var typ en kabel fast metall , jag grät som fan , sen fick inte ut den efter 10 minuter.
det blödde som fan ! , ni ska bara veta det, .. aja som ni ser har jag haft en vanlig skoldag.
hade först So senare No , senare matte , sen lunch senare svenska och senare engelska.
jag hatar torsdagar -.- men aja idag hände det fett mycket med grejer :S i skolan var så fucking sur på allt & alla.
aja , senare när vi slutade så chillade jag med mimmi & melek + izel vi gick till fg vi skulle ha möte ... så aah för imorgon så ska det typ bli att folk sjunger vet inte vad , så vi ska ditt imorgon och baka och sånt sjukt najjs (y'
senare sååååå chillade vi & åt pizza haha hos izels babi , jag spotta i mimmis dricka utan att hon visste & hon drack ,sen sprang vi överallt utan att vi visste vart vi var så aa , nu sitter jag här så ska plugga till no provet.
men vill ni veta lite om igår , så får ni verkligen veta för det var KNAS !


haha , kan börja med att jag var med dom bästa :*
förutom en tönt , som jag HATAR!
vi chillade i skolan liten stund senare så rullade vi till fg och efter det så sprang jag hem skulle byta jacka och då kom vi tillbaks , och gick in till bibloteket då jag & mimmi skrev WWWWWWWWAAAZZAAAP!
så dom som jobbade kom in och började skriva på oss & dom ba vi var uppkäftiga blablabla...
dom hade inte mitt hem nummer men dom ringde hem till mimmi hahaha !
fett synd , men senare gick vi till sjukhuset , blev utslängda därifrån också...
för att vi var kaxiga... hahah knas humor vi tjejer har!
ändå hade matte prov & fick mitt resultat fick ganska bra :D
ändå nöjd & mitt engelska var bra ! ;d
aja finns ingenting mera  :p

- Juste jag har några sommarbilder med dom bästa , ska bara få tag på dom så lägger jag in så snabbt så möjligt :D


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0