SVAR

Postat av:

haha bara en fråga handlar inte direkt om din dag... men undra bara hur du typ känner joseph adaimy ? eller haha (a) du har ju han på fb..§§ :)

2011-03-10 @ 15:23:33



Svar: Okej ni kanske undrar varför jag svarar så här ,det är för att i den häär datan , så fattar jag ingenting hur man sparar vanligt , och juste här får du svar på frågan, Nej tyvärr jag känner ingen namnet men jag vet inte helt enkelt vem det är , det är lite svårt också för att jag har tagit bort min fb, såå aah... vet inte riktig :)
det skulle också vara bra om du skrev ditt namn :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ok aja heter maria iaf tror inte du känner mej... vet iaf vem due har vänner som känner dej§

2011-03-11 @ 22:46:18
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0