SVAR

maria om FLUM....:
har du msn?
IP: 80.217.241.55

svar
- jaa det har jag ? ..

Kommentarer
Postat av: maria

(a) haha heter maria men min idiotiska kusin kommentera o skrev att hon hette emma wtf? venne vf hon gjorde de störd (aa) haha men som sagt tror ej du vet vem ja ee men känner iaf några som du känner tex anders, lars, sandra naoom, haija o typ mommo men aa.. 2 av dom(nämner ej namn) har typ berättat att de ee skit snäll och att du har en bra blogg började typ läsa dinn blogg för typ 2/3 dagar sen:)

2011-03-12 @ 21:37:17
Postat av: Anonym

: Jaha hahahahha aah jag känner alla dom där , men undrar bara vilken maria exakt de hääär är :)

hihih tack för att du läser min blogg , kärlek t dig :*

2011-03-13 @ 12:50:04
URL: http://liibanes.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0