SOMMAR ?!

omg, sommaren är häär ?
är fett glad shit , omg akgaöjgöajga jag älskar vinter , men sommar hahha herregud , sjukt varmt & skönt.
asso seriöst sommaren är här 15+ damn... ändå shit sommaren 2011 gäller det , grönan , & kanske om jag vill åka är det LIBANON 2011 KÄRLEK ! men annars det är skola imorgon pallar inte ens gå på gud men vi ska ha besök från holland , england tror jag sen en till FRANKIKE , okej dom ska vara här 4 dagar , för folk i annerstaskolan åkte till frankike & besökte hur dom hade , & nu ska dom komma till Sverige och till vår skola , sen ska dom te HOLLAND några från vår skola ;S;S;S fuck dom!


-

Någon fin ställe i Libanon & inte jag på bilden :)


- käärlek & respekt , skönaste ställen där!
image53
- det är större än på bilden
image54

Kärlek , ps bilderna är tagen av google , kan ta vissa bilder senare :d
de var sommaren 2010 hihih :D sen vissa 2009 & resten bakåt & bakåt.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0