SNABB INLÄGG !

chacha bloggen!
idag så var jag i skolan hade lektioner men hade slutat lite tidigare senare gick jag till tandläkaren vid 1tiden & var framme precis ett där , jag var fett sur för dom frågar konstiga frågor som du inte har något med att göra fucking cpe barn -.- jag hade inte min vanliga tandläkare hon är fett snäll.. utan jag hade en fkng konstig import jävel det tog 45 minuter fick flipp -.-' sen han ba ska vi forsätta jag ba nej hejdå ska gå orkar inte med dig.
sen han ba aha okej :) ... säg till om du vill komma tillbaka till mej jag ba aldrig och stack därifrån men ska få tillbaka Cissi min tandläkare !:d.
ändå efter det så gick jag till skolan & var med maysan och chanel lite sen vidare selma egzona och lite vidare..
vi chillade i skolan skulle vänta på Izel fett trööög :s , det tog 30minuter också för hon hitta inte sin lur :o!!
aja så kom hon & då rullade vi till centrum & köpte powerking & blue :) sen gick vi upp till 6p1 och väntade tills deras idrott skulle ta slut & då väntade vi i deras omklädningsrum (stavning) så vi chillade sen rotade vi på matildas jacka & där hittade vi en binda vi hängde upp den och skrev Matilda Abboud 6p1 fett synd hon blev sur (OMG JAG HAR MENS DET VAR SISTA !! ) kvinna gå och köp nya eller inga pengar eller?
hahah fett synd sen hade dom slutat & då kastade jag Matildas binda framför alla , sen så sa jag till micke att kolla på den vet inte vad , sen snackade jag & izel med micke om en grej :D ooouf bizniz hahahah !
bästa ska snacka med honom igen imorgon ;)
aja kärlek min serie börjar om 2 minuter orkar inte gå upp :p
+ juste vi chillade i kyrkan snackade slösade lite tid.
sen var jag tvungen att gå hem klockan 5 eftersom har mycket plugg...
så när jag kom hem så märkte jag att jag tog fel bok så jag fick springa till skolan & då mötte jag izel där så hon följde med mig, & då gick vi hem igen & då satt jag och plugga... 40 kapitlar....
jävligt trött.. :| så äre när man gåår i högstadiet massa med läxor :(
menmen blev nyss klar..
MIN FILM HAR BÖRJAT !!!

- aja här är bilden på izel's tatuering fett fint med hennes mammas namn :d


- Man tror att man har målat men jag lovar det är en riktig !


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0