SKÄRIS & FLEMPAN

Jag var super trött igår-.-..

- Jaha som ni ser jag var super trött igår....
igår så var jag i flempan med Johan & Danne + Izel, vi chillade i sjukhuset och snackade sådär men dom sa att jag var väldigt dryg -.-' tack då , så jag blev fett sur där så gick jag!
tänkte spela fotboll det är ju det bästa jag vet (y' men träffade de ist.
så efter det chillade vi typ där i 1 timme , så senare så tog vi bussen till skäris fast hans kompis gick & då var jag med Izel & Johan , men innan vi gick upp så var Zhala & Ulliiiis där också dom skulle t heron typ och göra något?
men när vi var i skäris så mötte izel , Melek (min bebek) så dom gick och köpte i olika affärer medans jag var med Johan , HAHAHA vi hade det riktigt knas liv ... :o vi gick bara runt , men han sjöng något om Hash.
så jag satt bara där och skratta , knas med livet bror , ändå han irriterade mig också och jag tål inte sånt jag blev sur , så han tog min hand och sa förlåt det var inte meningen , men ändå..
IZEL OCH MELEK ringde mig hela tiden när Johan hade min lur :s så kunde inte svara .....
så min lur vara bombad och dom åkte utan mejjh :( , men jag och Johan var det 1timme mer än dom tror jag ?
hahah sen väntade vi på bussen och då vaaaaaaaar han fett jobbig han snackade med någon som han inte kände.
dom pratade typ skånska så han börja härma vet inte vad:s men sen kom bussen & han snackade mer & mer....
inte okej.. jaja vi var helt flummiga i bussen asso skrattade vet inte vad ! han sjöng hans droger låtar...
flum... men vi var i flempan vid 20.30 sen lämnade jag han med izel , jag träffade henne igen ! (y' bäääästa.
men han viskade i mina öron vet inte vad.. asso flum idiot..
sen åkte han hem t hässelby (a) ...


Dag två 26/3.

- Jaha jag vaknade vid 11 tiden fett chill sov skit skönt sen igår.
jag åt frukost sen började smsa Johan , efter det så var jag lite efterbliven
visste inte att min syster fyllde år idag (a)' så jag visste det efter jag åt och det.
snäll ja är och glömmer bort min systers fodelsedag , men hon fyller 15 år (:
kan ni ge söta tips om vad man ska köpa till henne :D....
ändå om vi bråkar så mycket så älskar jag fotfarande henne...
men hon fick en kram och en puss höhööhh.. snart måste jag se vad jag ska köpa till henne?
funderar att jag ska betala till hennes piercing till naveln ?
eller köpa en guld halsband med hennes namn...
aja vet inte riktigt , snälla tipsa meejjh!!!!
aja idag så ska jag kanske ut , vet inte riktigt skulle till Mimmis födelsedag.
men ångrade mig att jag inte gick , för att skulle vara med pappa :D♥
aja får se senare .... aja stort grattis till dig samar jaber , ha det så fkng bäst!
älskar dig storesyster nue äru 15 ååååår! fjortistiden är slut för dig...

- hej vie är flummiga bebisar :*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0