Sådäär... dag.

Jag ska börja med att säga HEJ ALLA :D
Idag i skolan var det fullt seriöööst , dom här personerna kom ganska jobbiga men snälla.
vissa sover hos mina kompisar , & aa . Dom körde lite tävlingar eller vad man säger?
ändå , dom ska imorgon till flottsbro och åka skidor , sen på onsdag ska dom till stan vet inte vad dom ska göra? , men ändå dom från England och Frankike ska åka på torsdag & holländerna stannar här tills fredag.
MHIHIIH , ingen var fin . Men dom hade fina ögon . Ändå idag är det första dagen jag kommer med halv plattat & halv lockad hår, han inte ens gå in i skolan dom ba fjortis-.- men same shit dom tyckte att jag passa sjukt mycket ,:) ska ha det imorgon så också sen kanske har det varje dag? kommer typ bli van?.
HAHAHHA, ändå skitsamma jag var i tumba c med izel & där träffade jag Marta ..
hann inte säga hej :o men skitsamma.. hon vet ändå att det var jag.
har ingenting att skriva , lägger upp en låt sen hejdå.. ska platta håret :*


- en låt som jag blev kääär i :o

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0