NJUTER AV LIVET!

aldrigaldrigaldrigaldrigaldrigaldrigaldrig mer!

ni ska bara veta hur ont jag har nu ihuvudet oherregud !
jag var i skärholmen med izel & matilda , chillade där kollade grejer , sen så åkte vi te östra skogås fett lååångt 1timme ät mig aldrig mer , senare så åkte vi tillbaks en timma , men vi gick aldrig av från bussen heller hahahahha , så det blev 2timmar , och då kom vi tillbaks från östra skogås te flempan , & när vi var i flempan tog vi tumba bussen chillade där , vi skulle träffa Nicole men hon svarade inte till sist , sen ringde jag Feride och då svarade hon så vi tog bussen till storveten sen vi var lite med henne & hennes kompis. efter det så åkte vi tillbaks därifrån till tumba ,asso vi åkte buss skit länge ... kom hem för 10minuter sen typ. Jag sitter nu och äter mat & har skit ont i huvudet , tror att jag kommer bli sjuk.. men ska få mejjh att må bättre , ska försöka asso!
det gör super ont , kanske om man äter lite så blir man bättre , annars innan vi åkte så HÄNDE det massa knas aina kom t flempan , tyvärr berättar jag inte för det har inte med er att göra sorry... ni som vet redan håll bara käften om personen vet att ni börjar snacka runt då ligger ni illa till & juste tack till er alla besökare som besöker min blogg hela tiden , blir så glad . kärlek t er !
men kyss & smek ska äta klart och kolla på tv nu :D hejdååååå ♥

det syns inte så bra ., det ska stå real madrid med rött färg sen AC.MILAN längst uppe.
HAHAHHA juste ni skulle bara se min mamma & min pappa som bråkar om fotboll..
asso seriöst riktiga barn :o

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0