Min dag

- Min dag idag.
Japp idag var det min dag , vet inte varför?
massa roligt och så. kan berätta typ lite då?
ska jag ... ja ? nej.
Hhahaha driver , jag var i skolan , hade lektioner idag , typ 4st vet inte riktig , i sista lektionen sååå typ hade vi So men istället för det kollade vi på något skid sak , och då vann någon Helena.
skitsamma palla med henne , efter jag hade slutade stannade jag i skolan , chillade med livet lite med vänner.
va där typ t halv 4 det hände något knas. men ändå efter träffade jag resten taggade utåt , chillade i fg och var i en import fitt ställe... ... .... ... .. hahah knas dom hade fest , så vi förstörde vet inte vad.
eller typ inte förstörde typ ba vilken fest vet inte vad. men just nu sitter ja vid datan , snackar lite med folk på msn , och smsar med Onur , Niklas , Alex Och Adam... haha knas nääe skojar bara.
juste linus din dag min verklighet HAHAHHAHAHAHAHAH.'

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bara en fråga handlar inte direkt om din dag... men undra bara hur du typ känner joseph adaimy ? eller haha (a) du har ju han på fb..§§ :)

2011-03-10 @ 15:23:33
Postat av: fanny

just nu har du chansen att bli veckans blogg. kolla gärna in iallafall. lycka till :)

2011-03-10 @ 19:30:22
URL: http://whlm.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0