MED EWE.

/ Jaha , idag slutade jag 14.20 , för det hände en grej .
så vi fick sluta 25 minuter tidigare än vad vi slutade  ,senare snackade jag med Ewelina att vi skulle träffas BLABLABLA , så jag träffade henne i huddinge sjukhúset , snackade om allt på vägen , senare gick vi t fg och chillade och snackade , vi var med Mohammed och Mert ,efteråt gick jag bara t kyrkan för att träffa några och då försvann ewelina ,så vi tappade bort varandra , jag blev ju helt cp i huvudet eftersom jag hörde att det skulle bli bråk , bredäng mot flemingsberg , undra om dom är i bredäng och bråkar . gud vet vad.
menmen , senare var vi i sjukhuset igen satt där med vissa personer chillade lite här och där.
hm... aa efteråt kl.18.00 var jag tvungen att tagga t skolans matsal för vi hade möte om sälen , vi ska åka ditt den 10 april cook chill ,det kommer vara sjukt varmt assow , hihih sover med några bästa och några sämsta , men ska försöka byta t dom jag är verkligen van att vara med , och i sälen kommer det också vara typ 18+ grader , hoppas jag kommer hem som en neger (y aja haha skojar men ska kolla lite på saker, kläder och så, och juste ska lägga upp min mobil jag ska köpa , hihih. btw ska kolla på Fannys blogg nudå.
säkert bra , men bäst .. aja lägger upp det jag hittar rååååååå :D ♥


Kommentarer
Postat av: fanny

du är såååå sööötttttttttt

2011-03-08 @ 20:13:11
URL: http://whlm.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0