MÅNDAG ! :D...

- Jaha hej .. ska börja med att jag började 9.05 & hade So första gången.
efter So så hade vi 15 minuters rast och vi chillade som man gör i skolan (a).
Efter det hade vi IT profil , asso jag går i en data klass vi jobbar via datorer & så.
men efter det hade vi lunch ( gick inte för att jag & dunia skulle gå till Koyar och säga hejdå blablabla för att han ska flytta idag) SÅ ahahah va gullig Dunia började gråta.. när vi gick in ditt var alla också redan där?
asso det var en vanlig skoldag också, så ingen brydde säg och sa hejdå & det.
men han ska flytta till gävle inte så j*vligt långt 2timmar & jag tror att han kommer åka ofta till flempan :D..
aja efter det så hade vi 30 minuters rast (lunch tid) aa då chillade vi sprang efter & betalde 1000 spänn till sälen & så. men efter det så började vi & då hade vi matte och hade lite saker man skulle göra klart och det.
efter matte hade vi 45 minuters rast så jag chillade med selma liten stund sen tog på mejh shorts för att det var jävligt varmt + att jag hade idrott så alla snea när jag gick ut -.-' så fkng snälla tack då...:p..
men efter idrott var jag i fg till 5 jag & matilda + leonora gjorde tävlingar och så..
hahah pallade inte ens bry mig släppte bara in alla fkng mål :D..
efter det stängdes så aah chillade vi sååhär hos Matilda sen var jag tvungen att rulla hem :*
på vägen så såg jag izel & chanel tyvärr kunde jag inte följa med izel men hennes tatuering är grymt fint!
vill också ha men vill ha en ödla i magen eller mitt personummer i ryggen (:
aja vet inte ens om jag får :s bara snackar..
annars kanske pierca (stavning) mig i underläppen , ögonbrynet , näsan & tungan.
men alla vill att jag ska göra i magen :D .. vet inte än.
aja kyss & smek my bitches :)

- en sommar bild...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0