JUST NU!

JUST NU , sitter min mobil och ringer medans jag laddar ner låtar till min mobil & jag är inne på blatte.se det är alltid bråk där , asso seriöst dom har också problem med att jag heter ttypfjoortis sen vetinte vad.
har haft namnet sen jag gick i 4an så tror dom att jah fotf heter så - O-M-O-G-E-T .
dom bråkar typ för en kille som heter ***** vet inte vad dom säger att det är fejk konto typ Danny och någon annan , känner inte ens dom men jag kan se allt dom skriver ahahaha :$
men det finns typ ingenting att skriva om , ska lägga upp mobilen som jag vill ha..
den har sköna knappar & det , det är därför jag vill ha den men måste hitta den ..
eller det är två mobiler, assow kanske så köper jag dom båda t mig :D - det var allt!

- jag sitter och leker med min hand hahhahahahaha....


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0