JAG SVALDE DIG PRECIS BITCH!

- Jaha .. ?!
är inte direkt på humör så börjar med att jag var i skolan ?
okej vad gör man i skolan jo man jobbar & så.
idag i skolan var det väldigt lugnt tycker jag för hälften av skolan åkte till flottsbro.
KUL-.- jag orkade inte åka ditt ens när min klass gjorde det HA-HA så palla :D
- imorgon så blir det skola igen & aa då är det lektioner .
men hade tandläkare typ kl.13.00 men jag rullade vill halv 1 tiden.
iaf det tog bara åtta minuter till att dom skulle fixa min tand som fick sönder, men nu är den juuh bra?
HAHAHAH men fyfan sommaren är här OUF sjukt varmt.. aja kärlek t er!♥


- en bild

Lilla söta jag.

- HAHAHA flum..

- halv bild da!

Många tycker att jag vill Pamela Arroyo ?
visst är jag inte det?



- aja allt för idag mina bilder & mitt liv.
höhöh ska byta data nu :* kyss & smek

Kommentarer
Postat av: Eminna

Nej du e inte lik pamela idiot du e lik din syster cp

2011-03-22 @ 17:19:36
URL: http://eminnaelkebich.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. sötnos du är underbar själv, jag älskar dig

2011-03-22 @ 20:30:35
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0