IZEL'S PARTYYYY!

Helt körd från igår , hahahahaha!


- jag och matilda rullade till izel vid 17.45 , vi kom hem te henne , sen vi åt kyckling eller vad dom heter , sen kollade vi på film runt i en timma , melek & chanel fick fixa allt till oss , medans jag & mimmi sitter och skrattar ihjääääl oss , hahhaha men ändå , filmen var sjukt kul liksom , efter det dansade vi chillade vet inte vad?
sen typ efter en timma hahaha , så sjöng vi för Izel cok gullig , men sen så bestämde jag & chanel en grej mhihihih :$ vi kastade tårta på izel's face , asso störd hela hennes hus var föstörd asso seriöst hon och mimmi ramlade i badkaret aso seriöst om ni var där ni skulle inte kunna hålla er HAHA-HAHAH..aso video klipp bilder & så kommer senare , seriöst det är fett skarr mitt hår e med tårta fotf usch bläääe smuts!
äckligt värre , uuuuh . seriöst de här var kul , om jag skulle berätta topp till tå!
så skulle det vara en hel bok , pallade inte skriva mer kyss & smek mina bebisaaaaaar ! :*

Kommentarer
Postat av: jeva

söt :)

2011-03-20 @ 15:33:35
Postat av: jeva

söt :)

2011-03-20 @ 15:33:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0