I MISSU SO FKNG MUUTCHHHHHH !

förlåt mej!

- vart är du än är så du vet att jag finns här.
due vacker du är fin due underbar.
i mina drömmar vill jag vara förevigt med dig !
inte i mina drömmar utan föralltid älskling !
jagälskardig sjukt mycket , tro mig vår kärlek kommer vara perfekt skit i vad folk säger.
utan dig kommer jag inte kunna stå upp , klara mina problem .
jag behöver inte dig som min '' prins'' men du vet själv att jagälskardig sjukt mycket.
'' du frågade mig bli min'' jag visste inte vad jag skulle göra :|.
men nu vet jag precis vem du är , due är en äkta person för mig !
du är min vän / bästavän & pojkvän.. lämna mig aldrig älskling !
DU & JAG!

-
du finns kvar finns i mitt hjärta försvinn inte det finns inte ett annat sätt att forsätta dehär tvingar inte dig ville bara ha dig nära nära... , förlåt om jag sårade dig det var inte meningen jag var dum ... det var ju filmen romeo och julia..


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0