HIGWON !

Jävla odjur uuuuft!!

vafan har ni gjort idag?
nej juste ni vill inte veta vad jag gjorde idag men jag skiter fucking fullständigt i , jag berättar ändå!
IDAG VAR JAG I SKOLAN CHILLADE LITE , sen stack jag till datasalen bråkade med en lärare för hon är efterbliven hon vet inte  skillnaden mellan '' msn & facebook'' FICK FLIPP! 4
fucking idiot . men ändå senare gick jag & seval te bibloteket chillade lite , sen gick hon hem & då rullade jag till dom bästa , vi skulle vänta tills Chanel skulle sola klart så vi väntade ... sen när vi var klara så aah gick vi te import ställen som är varje fucking onsdag!! men ändå chillade där lite . sen kom typ Erica och hennes kompis och var i flempan HAHAHHAHAH , men ändå skit samma ... ni kanske ser att jag är irriterad för jag vill ha hårförlägning men kommer inte kunna köpa den här fkng månaden för ska ta hål i näsan & kanske ögonbrynet , sen den 10april så ska jag till SÄLEN med skolan... sjukt najjjs fast nej sug !!!
okej jag kanske är fett taskig nu idag när jag bloggar är bara för sur!!!!
och det blir bara värre för jag är hor förskyld !!!!!!!!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0