HEMMA

- Japp nu har jag kommit hem, var ute lite i flempan chillade lite träffade några sen,
så typ åkte jag och izel t rågsved därifrån t hagsättra träffade Malin , och därifrån taggade vi till fg i rågsved , men vi fick gå sjukt jobbig , jag pallar inte.... hahah skojar , vi chillade där alla trodde att vi var efterblivna dom visade oss lite grejer , sen satt jag och malin hos killarna när dom spelade , pinsamt vi kände inte ens dom men vi kom bara haha och vi var största inbjudarna , men aja , just nue är jag super trött , min hand e fotf inte bra D: super ont det svider men aah careface , jag kommer säkert få typ R där haha, men imorgon så blir det rågsved chilla galet lite då med Malin och kanske Jennifer , och Jennifer... haha knas , kyss & smek :*♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0