HEMMA FRÅN SKOLAN :D

Japp , hej alla sötabarn!
hihih okej ni är nte barn men kanske vissa barn läser dääähär :$
same shit , aja ska berätta lite om min dag HAHAHAHA !!!!
idag så var jag i skolan chillade lite såådär & sååhär!
vi hade typ 3 lektioner vet inte riktigt?
men ändå jag slutade 14.05 chill..
eller nej , men då hade vi lektioner .
sen efter skolan så chillade jag med Maysan , Leonora ,Hanan , Dunia , Seval & liten stund Alexandra.
men ändå , vi satt och snackade lite om saker som hade hänt och så  , men då kom lilla Marcus som vill lyssna på allt , så tyvärr så snackade vi bredvid han & vi brydde oss knappas HA-HA-HA !
men aja , ändå sen sprang vi efter Marcus lala.. det hände en sak som jg fråga och då fick han panik!
men ändå skitsamma ... idag så är det fredag ? då ska man chilla såådär ni vet?
tror att anwar & anders uppträder najjs juuuh , annars finns det också iiih visättras fg typ fest ska man säga?
tror jag , annars vet jag inte .. izel har fest imorgon typ & då blir det CHILLNÄNI HÖHÖHÖÖHÖHÖHÖHÖ:D
aja kiss my fucking ass bebisar bloggar senare :*



HAHAHHA- herregud fråga inte mig.
- aja ska upp nu & fixa mig . platta håret & skit pösspöss allihoppa :D



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0