GASH !

hej & hopp , din dag min verklighet ..
nej skojar bara idag hade inte jag så många lektioner jag hade , Syslöjd , No & Svenska + Studiestöjd .
jag skulle ha engelska men vi fick sluta tidigare , för att min engelska lärare var sjuk HAHHAHAHA ..
vi hade fett tur alla hatar henne när hon är jobbig !
annars innan vi slutade så var jag & dunia & hanan i skolan vi sprang runt chillade dansade & så...
vi var där sen 13.30 till 15.20 , snacka om att ha inget liv.. men efter det så snackade vi chillade lite sådäär..
men senare kom Izel & Moa & resten av tjejorna , vi var ute chillade i biblan ( sen hände det grejer)
Izel märkte ingenting , hon fyller år idag & någon cpe störd människa vissa sitt ägg..
så hon sprang men vi hann vi spraaaaaaaaang och kastade på hennes huvud m.m ..
hon är säkert skit sur på oss .. ( care face baby ) - hon gör på oss & vi på henne bror :D
HAHAHHA flum... va hemma typ timmar .. gick ut igen pantade burkar ( fett länge sen på gud) sen gick vi t gården chillade där 1 timme jag & matilda. efter det så aah vi fick stryk för vi sa K.BRY!
och bara för jag sa något om kurder hahaha cpe störd hahahahha !!
jaha nu sitter jag & är förskyld tacktack.. & kollar mobiler och hårförlänging vill ha brunt & tjockt brääääää!
pöss - lägger upp samma bild hahaha alla andra är i en annan data :*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0