FREDAG!

förlåtförlåtförlåt , för att jag inte bloggade igår hiih.
jag orkade inte blogga igår helt enkelt , vet inte varför?
var super trött , men igår var jag ute det börja snöa och jag var med magtröja, men ändå var det super varmt , men man frös bara om händerna , alla kollade på mig :s , men ändå vi lämnade Jonny typ t sjukhuset han skulle ta bussen te tullinge , men efter typ 10 minuter kom hans kompisar från hans klass , vi snackade chillade lite , sen kom bussen, men ändå , efter det gick jag och vissa andra till gården chillade där , fick lite skit . gick ut och så.
men men skitsamma , vi tråkade galet också , åt glass vet inte vad, när fg stängdes så var vi i biblan och den skulle också stängas så vi chillade i centrum -.-
taggade hem 6tiden typ , men idag så är det fredag jag tror jag ska chilla i flempan typ.
sen tagga till rågsved, och vara i deras fg typ ! cook najjs.
men aja haha får se mera vad jag ska göra .. just nu vet jag inte än.
jag ska fixa mig , platta och sminka sen tagga. HA D BRA !

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0