FJORTISAR

JAG HATAR FJORTISAR!


Jag är verkligen inte en fjortis människor , fattar ni inte ens vad fjortis är eller? jag är inte en fjortis  jag dricker inte jag röker inte OCH jag har aldrig testat heller , innan ni öppnar eran käft om fjortisar så bör ni veta vad fjortis är okej , man kan snacka konstigt men tyvärr språket har inte med fjortis att göra.
jag ber er du kan vara en WB fjortis som har inte fyllt 14 år , du kan dricka röka vet inte vad?
men ser ni jag är 13 & har aldrig druckit eller rökt, så är inte fjortis !
vill ni veta vad fjortis är eller , ska berätta det till er , fjortisar är man när MAN bara är 14 år det är något speciellt år då vet inte det heter , & riktiga fjortisar dricker , röker går ut på kvällarna vilken tid som helst & kommer hem skit sent , &  fjortisar har konstig frisyr konstiga kläder , och när dom snackar är verkligen också knas . man är bara fjortis när man är 14 för det är ett speciellt år , FJORTIS betyder FJORTON , ni som inte vet vad det betyder så vet ni det nu & fjortisar är inte sånna människor som ni tror -.- !
så sluta kalla mig för det tack & juste dom har 50kg smink också (: + idominen dom aldrig släpper :)

- ÄR JAG EN FJORTIS ELLÄÄH NEJH JUSTE?!?!?!
är inte ens lik dem i närheten :S

- JAG TOG bara den bilden jag hitta snabbt.
aja är verkligen inte så ALDRIGALDRIG!!


Kommentarer
Postat av: fanny

folk som kallar dig fjortis har inte sätt en fjortis förut. gumman skit i dom! :)

2011-03-22 @ 20:26:21
URL: http://whlm.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0