FILM-DAG

Shululuelulueueuue , okej knas dag helt seriöst , sjukt kul & tråkigt lite :P '
Idag vaknade jag vid hm... halv 11, fixade mig rullade ut vid 1 tiden.
vi gick t gården jag och Izel + Matilda, vi var där t 4 senare taggade vi hem och därifrån var vi hemma lite , ni vet chillade lite sådär , senare gick vi ut igen halv 6 då var jag med Chanel och Izel , vi tog bussen mot Tumba chillade lite där och då träffade vi Amanda P , men efter där på så åkte vi t flempan igen , var i fg kollade på en sjukt rolig film , satt och garvade hela tiden , den var typ 1timme och 30minuter vet inte vad den heter , men jag rekomenderar att filmen var sjukt bra , sjukt rolig man kunde skratta hela jävla tiden asso. Sen kom Anwar ,Emil , Tugge , Michelle och Felicia , vi åt grejer där . hahah :) efter när vi var klara med filmen så ville ha en t ? då satt vi och kolla på Vampyrer suger , och då var det jag sylvia och chanel + Izel.
JAG REKOMENDERAR ATT DEN SUGER BALLE ! den är sjukt dåligt , den var 1timme och 22Min.
vi tänkte kolla på den engång t med Eminna, Sara och Ullis , men vi pallade inte vi var super trötta .
aah vi kom hem vid 11 tiden typ ,och jag åt Pizza ahahah super gott , med fittlök sås . nej åt inte KEBAB det är det äckligaste jag vet nu för tiden , det innehåller organ eooow , ska jag skratta eller spy?'
- nej idag så ska jag vara med min söta brors dotter hon sover här igen , sjukt kul hon är så fkng söt , kan lägga upp en video sen på henne hihih hon är bara såå bäst & jaa laddar ner bilder idag lite senare inte nu för att jaah håller på med en grej .. sorry , ska städa nu mitt rum & lyssna på musik! :)
ajde pöss älsklingar & aah det var ju allt för igår !


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0