DU GÖR MIG KÄNDARE


Rykten hahah herregud , troru verkligen jag bryr mig mig om dina rykten och dina åsikter eller , nej jag skrattar som fan ,asso du är bara så mobbad herregud , du är lik en högra . Lika ful som den också. iiish hahaha jag skrattar varje dag , om vad du talar om mig och mina vänner , du gör mig bara kändare.. Juste.... mina vänner också , det är bara lugnt snacka vidare , hihih . Jag vill bli jätte gärna bli känd :d jag svär..
tjejen annars är det inte jag som e kallad för hoe , hihi
so kiss my fucking ass.
JAJAJA pallar inte skriva om dig , jag smutsar ner om dig i min blogg , bläääe.


Kommentarer
Postat av: Jaana

hahaha fett skööön gumman "JAJAJA pallar inte skriva om dig , jag smutsar ner om dig i min blogg , bläääe" hahahahaaha!!!<3

2011-03-08 @ 20:58:45
URL: http://finskabruuden.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design by Emma Bylger
RSS 2.0